20 de abril de 2012

AgroLance. Mujeres (1)

Vilagarcía, 1915

1910

4 comentarios:

  1. ¡ Que nos poderías contar das "Camareiras".!
    Me parece un tema moi interesante, claro que eu o vexo dende una perspectiva de xénero. Espero que no teu amplo repertorio teñas algo relativo o tema.

    ResponderEliminar
  2. Pois ... algo terei, claro, e se non o teño, búscoo. Pero ... non me sona a palabra. ¿Camareiras?. ¿É o mesmo que caseteiras ou é outra cousa?. Caseteira: "Mujer pobre que vive como puede en una caseta o pequeña choza".

    A ver, acláramo, please.

    Un saúdo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Efectivamente, segundo Cardesín: bodeguerias, caseteiras ou xornaleiras. Tamen en Villares e Artiaga (2007;172) que o recollen do anterior.

      Eliminar
  3. Xa imaxinaba que te referías a elas. É un dos temas que algún día tratarei pero ten un problema: deixaron pouco rastro. Son historias anónimas difíciles de ilustrar con nomes, fotos, casos concretos, noticias de periódico. Tocoume saber delas -e deles- cando investigaba sobre o campesiñado no XVIII e no XIX. Un parente meu xa maior recordábaas, ca súa cabra ou cabras, vivindo soas e 'buscándose a vida'.
    Así que, como se dí agora, é un tema que está na miña axenda. Veremos cando o trato.

    Un saúdo again

    ResponderEliminar